Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Petr Herman Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Thu Mar 16 09:59:06 CET 1995

>                            |          Rudolf Brdecka          |

... no ja bych se tomu zase tak moc nesmal.
Vasniva diskuse na toto tema probehla v nevimjake skupine minuly rok.
Jde o to, ze podle zakona je jaksi nekompatibilni pornografie a mladez.
Tj. spojeni (Inet+porno) je neslucitelne s (Inet+mladez).
A ted jde o to, co je pro nas dulezitejsi - zda dame prednost pornu
a zamezime na Inet pristup mladym do 18 let anebo naopak.
Ja sam bych hlasoval pro tu druhou variantu.

Petr Herman