Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Petr Herman Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Thu Mar 16 10:56:07 CET 1995

> <R> > :-)))))))))))))
> <R> >                            |          Rudolf Brdecka          |
> <R>
> <R> ... no ja bych se tomu zase tak moc nesmal.
> <R> Vasniva diskuse na toto tema probehla v nevimjake skupine minuly rok.
> <R> Jde o to, ze podle zakona je jaksi nekompatibilni pornografie a mladez.
> <R> Tj. spojeni (Inet+porno) je neslucitelne s (Inet+mladez).

> Vazeni, ja netvrdim, ze by to malo byt porno! To v ziadnom ...
> ... (Stale sa vsak bavime mimo porna.)
>                            |          Rudolf Brdecka          |

Sorry, ze jsem tak zareagoval zrovna na Vas prispevek.
Na "libercke girls" jsem se take nekoukal, ale verim, ze to take nebude
porno. Nicmene po Internetu je pristupna rada i jinych obrazku...
A i kdyz je sami nevystavujeme, meli bychom se proti tomu nejak ozvat.
Internet je jenom jeden a nemuze nam byt lhostejne, co se deje na
"druhem konci dratu".
Nevite, jak je to s tim zakonem na ochranu mladeze v jinych zemich,
anebo na toto tema existuji i nejake mezinarodni pravni normy?

Petr Herman