Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Ludvik Urban GEOFLU at ACI.CVUT.CZ
Thu Mar 16 17:15:52 CET 1995

On Thu, 16 Mar 1995 15:35:57 MET-2DST Petr Herman said:
>Diky, utopisto Mike.
>Ja tu vidim jeste 3.reseni: nechat se konfrontovat s tou tvrdou realitou
>a pokusit se v ni cestne obstat. Tj. na tu konfrontaci se predem pripravit
>a necekat, kdyz mi saha bahno teprve po kotniky, az v tom budeme vsichni
>az po usi

Jo, kdyby slo jen o slecny v plavkach.
Je to asi 14 dni, kdy jsem zabranil svemu synovi (11let)
spustit u svagra na pocitaci hru 7dni a 7 noci.
(Pro neznale, ukolem hry je oplodnit 7 sester/7noci.
Hra je ceske produkce.)
Syn se urazene ohradil, proc to delam, kdyz to hraji u kamarada
doma...
Kupoval jsem Score-casopis pocitacovych her a nechaval
syna si prohlizet povidani a obrazky z her na ktere nemame
penize. V poslednim cisle byly recenze na velm,i pekne
hry. Jedna, japonska, spocivala asi v jedne tisicovce vrazd
a par stovkach soulozi, se chlubila, ze ma 'detskou' verzi,
bez soulozi (vrazdy zustavaji).
Ta  druha se chlubila ze je nejvice sadisticka ze vsech her,
co tu kdy byly. Doprovazela ji fotografie (kopie obrazovky),
kde jedna slecna (samozrejme nahata)  visela za ruce na retezech
a kyselinou leptane maso odkapavalo na hracovu postavicku.
A to je casopis, urceny mladezi.
Povazuju za mooc pokrytecke, kdyz napiseme, ze
'tento film je od 18 let', 'tento casopis prodavame jen
dospelym', 'login jen od 18 let'...

Kdyz si prectu, ze 7 procent populace vyzaduje sex jen
se stejnym pohlavim jako maji oni, ze stejne procento
vyzaduje nasili, aby dosahli vyvrcholeni, mensi cast z nich
potrebuje videt krev ci citit bolest, tak se mi chce
popadnout rodinu a zdrhnout nekam na Mars.

Ale i tak bych mozna porusil neci 'lidska prava'
na svobodne sireni informaci.