Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Dan Stanek STANEK3 at jonas.zcu.cz
Thu Mar 16 17:46:32 CET 1995

      Zdravim vsechny!

>                         ^^^^^^^^^
>               kteri museli skladat zkousky z morseovky

> V nasi republice uz take doslo k prulomu do  "civic bandu" na 27 M.

    Na paketu se take jeden cas vedla diskuse na toto tema. Prispevky
meli vetsinou subject 'Prichazime o pasmo ...'. Pravdou je, ze kdyby
u nas doslo k tomu doslo v takove mire jako v nekterych jinych zemich,
vetsina amateru, kteri museli slozit radne koncesionarske zkousky
(jista ikdyz ne postacujici zaruka, ze dotycny clovek bude
dodrzovat urcita pravidla provozu), by se pravdepodobne prestehovala
na jina pasma.....

    Na provoz CB je jestli se nemylim zapotrebi pouze u nas
homologovana radiostanice (neni problem). Z vlastni zkusenosti vim, ze
az na par vyjimek tento druh provozu nikdo temer nevyuziva a to
zejmena kvuli bordelu a zmatku (nekdy umyslnemu), ktery tam
tropi par nezkusenych "nadsencu" bez jakehokoliv alespon minimalniho
skoleni (analogie).

                            Mejte se pekne

                                              Dan
Dan Stanek      Internet e-mail: stanek3 at jonas.zcu.cz (PMail)  or
                                 stanek3 at scylla.zcu.cz (Unix)
University         Packet radio: OK1KPU at OK0NF.TCH.EU
of West Bohemia            Fido: 2:423/38.12