Hambate obrazky

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Fri Mar 17 18:25:16 CET 1995

On Fri, 17 Mar 1995, Pavel Satrapa wrote:

> Nicmene nedostatecnost soucasneho serveru je tak katastrofalni (ciste pro
> informaci: za mesic unor z nej bylo preneseno pomoci FTP cca 200 000
> souboru, Gopher server provedl neco kolem pul milionu operaci), ze behem
> letosniho roku proste MUSI byt nahrazen necim vykonnejsim. Kde to "neco
> vykonnejsiho" vezmeme se mne ovsem neptejte.

  Na obchodne-podnikatelske fakulte Slezske stodoly (sorry univerzity) se
  vali jedna Alfa - DEC 3000 model 300X. Kdyz rikam vali, tak to myslim
  doslovne. Ta by se vam myslim hodila. Ale jak ji odtamtud stahnout, to
  opravdu netusim.

							jk

                        | Jan KORYCAN                                       |
                        | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                        | E-majl: John at fpf.slu.cz      tel.: 0653 - 454 262 |
                        | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                        |         794 01  Krnov                             |