Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Pavel Korensky pavelk at chaos.dator3.anet.cz
Mon Mar 20 09:06:05 CET 1995

> A ted k otazce povolit nebo zakazat podobne newsy.
>   Testeless bych jednoznacne ZAKAZAL a k ostatnim (porno) bych omezil
> pristup pro mladsi 18 let. Tato myslenka je pravdepodobne neresitelna,
> nebot by vyzadovala zmenu a sjednoceni legislativy vsech statu, do
> kterych vede Internet - to je nerealne.

Ale to je podle meho nazoru trochu jinak. Valna vetsina povidek nebo BBS na kterych se
vyskytuji podobne obrazky ma v zahlavi napsano, ze vstup osobam mladsim 18ti let neni
povolen. Podle mne by to mela byt nutna a postacujici podminka.
Pokud nekdo vydava casopis s porno tematikou nebo vysila v televizi eroticky film, je
povinnen ho takto oznacit. Pokud rodice uznaji za vhodne, ze se jejich dite smi divat na
ten film nebo mu koupi casopis, je uz to otazka jejich systemu vychovy.
Existuje MNOHO lidi >18 (jako treba ja) kteri maji eroticke materialy radi, obrazky si
radi stahnou, povidky prectou a podobne.

>   A legislativni situaci u nas - nejsem pravnik, ale mam dojem, ze
> exstuji trestne ciny jako ohrozovani mravni vychovy mladeze, ap.

Ano, ale to se netyka napriklad vyroby a prodeje/pujcovani erotickych materialu. Pouze
zpristupneni techto materialu nezletilym osobam. Pokud si tatinek pujci kazetu v pujcovne,
je to OK. Pokud tu kazetu pusti detem, neni to OK, ale neni to problem pujcovny.

S pozdravem

Pavel Korensky