TCP/IP

Matus Uhlar Software uhlar at ccduck.ke.sanet.sk
Mon Mar 20 10:52:06 CET 1995

-> > Kdepak, Jara byl predvidavec, ten anticipoval budoucnost a tak se
-> > nezatezoval vyvojem C++, ale rovnou napsal ++C  - tzv. subjektove
-> > programovani - vznika tim, ze do sveho programu vklada programator
-> > sam sebe - to je teprve ta spravna sila :-).
-> > Pripadne i jine subjekty, napr. sveho kamarada.
-> >
->
->   Bomba, kde se pro to da sehnat compiler

cimrman:/pub/compilers/++c

malokto asi vie ze Cimrman ma svoju vlastnu top-domenu. Ale dali mu ju,
pretoze masina takehoto vyznamu nema vo svete obdobu...je to tajne
aj tak ma na pocitaci (mimochodom vlastnej vyroby) load average ako float
(1.976853E+29) a to pouziva akysi CRAY ako X-terminal a este je to pomale...
to viete, ma ftp klientov z celeho sveta atd...

Mimochodom kedysi som si pomylil uptime a load average (pouziva sa na
zistenie ten isty prikaz). Islo o to cyklenie fingerov. Takze
Load by stupol na vysoke hodnoty a uptime by namiesto toho klesol na nulu ;-)

--
Matus Uhlar (Fantomas on IRC),
Computer Centre of Technical University in Kosice, Slovakia
E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk