Hambate obrazky

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Mon Mar 20 11:26:04 CET 1995

			Dear Netters !

According to Pavel Korensky.
> No prave. Takze pokud si v Internetu rozjedu archiv a oznacim ho za nepristupny do 18ti
> let, je to OK a neni treba proti erotice podnikat zadne kroky.
Asi ano, aj ked z takehoto stavu nie som dvakrat nadseny :-( Jeden z
komercnych providerov v USA ponuka sluzbu WWW modifikovanu tak, ze su
sledovane klucove slova a ak ich dana stranka obsahuje nebudu zobrazene -
takze Vase Varovanie by taketo varovanie malo obsahovat - samozrejme ze to
nie je riesenie )
Realnejsi problem ale vidim v tom, ze ak si podobny server zriadite na pode
(datovom segmente) skoly, maju do toho co hovorit akademicky funkcionari.
(svojho casu si spominam na jeden gopher na ktorom sa zjavil navod na "80
poloh" a potom som uz nemohol naqjst nielen prislusnu polozku, ale urcity
cas ani dany gopher :-(holt vzali to pani Doc. zostra :-).
To ale skor pre ostatnych, vo vasom pripade je to vec firmy...
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk