PC EUDORA

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Mar 21 15:18:29 CET 1995

>Dobry den,
>na Cebitu jsem ziskal shareware verzi progr. baliku pro pripojeni do
>Internetu. Ten obsahuje i mail PC EUDORA. Je-li jeho podstata podobna
>napr. mailu "pine", pak musim na Unixu do souboru /etc/inetd/conf
>ulozit radek s demonem, ktery bude aktivovan pri pokusu o kontakt PC
>s mailboxem na Unixu. Muze mi nekdo poradit, kde s PC EUDORA pracuje ?
>
>			Diky    Eduard Formanek

Pouzivame Eudoru uz asi rok. Nyni mame uz i komercni verzi.
Je to klient mailu, ktery cte postu ze serveru pomoci POP3 protokolu
a odesila primo pomoci SMTP.
Proto musite mit na mail serveru, z ktereho mail berete rozbehnuty POP3
daemon. To muze byt pop3d na UNIXu, Mercury gateway na NetWare, Ipswitch
Mail na MS Windows apod.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko