Hambate obrazky (was Re: Obrazky s klikou)

Pavel Korensky pavelk at chaos.dator3.anet.cz
Thu Mar 23 10:34:58 CET 1995

Petr Her~man <Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz> wrote:

> A nas administratory by nemuseli zavirat na 2 roky do vezeni za to,
> ze skrz nase servery a routery takove veci chodi (S.214).

Ten dodatek je S.314
Mimochodem, kazdy kdo ma rad svobodu v Internetu by mel k petici Hands off the Net
pripojit svuj podpis. Ja jsem jiz tak ucinil. Ackoli se jedna o americkou zalezitost,
prosazenim toho dodatku by mohlo dojit k vaznemu ochromeni Internetu jako celku. Takze
kazdy podpis je dobry a nejlepsi je zaslat stanovisko oficialni instituce. Ja jsem zasilal
oficialne za nasi firmu (jako komercniho ucastnika Internetu) stiznost na senatora Exonna.

Bye PavelK

P.S. Petici k podpisu lze najit ve WWW space nejakou prohledavaci sluzbou pod heslem
petice. Konkretni WWW stranku jsem zapomel.