BSD & UUCP

Jan MORAVEC janm at protel.cz
Thu Mar 23 14:00:21 CET 1995

Dobry den (i noc),

   dokazete (?) (dokazete!) mi, prosim nekdo poradit, co delam spatne nebo
nedelam s UUCP na BSD Unixu, kdyz mi spolu nechteji dva BSDUnix-ove pohovorit?

Chovani:

uucico ... z jednoho BSD vola jine BSD a po chvilce (login, passw) komunikace
           zkonci hlasenim

log5:SUCCEDDED (call to pokus-prt via ACU tty00)
InMesg looking for SYNC<TIMEOUT
status=>pokus-prt out tty00 ..."plno cisel"... 4 8 TIMEOUT FAILD

uucico (uutry) z SCO na BSD se chova "slusne"

... Conversation Complete: Status SUCCEDDED

Zrejme bude nekde chyba na strane BSD, ktere inicializuje spojeni.  ?

Predem dekuji

                     Jan Moravec

ProTel, s.r.o.		      ing. Jan Moravec
Na Hutmance 7		e-mail	janm at protel.cz