[Q] distribuce LINUXu na CD - Kde?

Jan Kasprzak kas at foresta.cz
Fri Mar 24 20:29:25 CET 1995

:
: A nevi nekdo, kolik ta sranda stoji a jak jsou pruzni s aktualizaci
: (s jakym zpozdenim se na CD objevuji nove verze ?)
:
	Dvoj-CD od Morse Telecom (Linux Quarterly Fall 1994)
jsem koupil za cca 1200,-. Pro stale odberatele maji slevy.
Pak jeste prodavaji nejake 3-cd asi od InfoMagic, ktere stoji
mene nez 4000, ale nevim presne.

	Pokud vim, CD se Slackware 2.2.0 (nove, ma obsahovat Linux 1.2.0,
jeste neni ani na ftp-serverech)
ma byt od firmy InfoMagic k dispozici 31.brezna. Pisou to ve vypisu
finger info at infomagic.com. Myslim, ze brzy (1 mesic) to bude i u nas.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak %   f u cn rd ths u ll b a gd pgmr.    (anonymous)