Dalsi dotaz na news

Matus Uhlar Software uhlar at ccduck.ke.sanet.sk
Mon Mar 27 08:36:08 CEST 1995

-> 1. Jak se da zjistit, ktere newsgroups CESNET neodebira a na kterych se
-> akorat nic nedeje? (Zatim se mi nepodarilo vytlouct ani clanecek z
-> nekterych alt.music.* groups.)

Obavam sa ze to bude dost tazke. Ale mozete sa spytat administratora newsov
ci ich odobera od servera, z ktoreho mu chodia newsy...

-> 2. Ze ktereho serveru se predpoklada, ze bych mel news sosat? Podle seznamu
-> zdroju CESNETu jsem vyzkousel vsechny, ktere nabizeji full set. Neodmitl mi
-> pouze liberecky server (ktery v soucasnosti pouzivam, coz je ale nesmyslne)
-> a parkrat aci.cvut.cz. To mi ale taky parkrat reklo, ze ma co delat s
-> tahanim news zvenku a nebavilo se se mnou. U ostatnich bud nemam permission
-> to talk nebo maji subset (jak zjistim jaky???). Co s tim?

skus z toho co je najblizsie...a dohodni sa s news adminom ktore chces...
ak nie da sa z toho ktory je dalej ale to pretazite linku...

--
Matus Uhlar (Fantomas on IRC),
Computer Centre of Technical University in Kosice, Slovakia
E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk