Dalsi dotaz na news

Arn acha4049 at novell.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 28 10:32:51 CEST 1995

Vite, ze existuji taky anonymni servery (nejvice v us) -> to je, ze umoznuji
se nechat zavest (zridit ucet) po anonymnim telnetu. Nektere tyto servery
nejenze umoznuji mailovat atd.., ale take odebiraji uplne newsy.

 Arn

PS.:UZ ALE NEVIM KDE (tj. zapomnel jsem internetovskou adresu)

                                    -
   __| |     /       \ | /      #  | |  #       I Student of  MFF UK I