problem s instalaciou NCSA Mosaic

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Fri Mar 31 07:53:26 CEST 1995

>Pouzivam i486 s 8Mb RAM, Win3.1 a Winsock 2.0.
>Pokusal som sa nainstalovat NCSA Mosaic 2.0 podla instalacneho manualu.
>Najprv teda Win32s s OLE 2.02 podporou. To prebehlo v poriadku. Po
>spusteni intalacie samotneho Mosaicu sa objavi chybove hlasenie:
>
>                                Win32s - Error
>                                   SETUP.EXE
>  Unhandled exception detected.(Code:0xC0000005 w32scomb.dll:15E99
>                      Application will be terminated.

Mel jsem podobny (mozna stejny) poblem na Windows US s nainstalovanou
ceskou podporou. Stacilo zrusit podporu pro ceskou klavesnici.
Na Windows CZ jsem tyto problemy nemel.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko