PPP & SCO

Pavel Just Pavel.Just at sasbr.br.sasprg.cz
Wed Nov 1 14:37:16 CET 1995

Zdravim vsechny Internetisty.

   Mam dve PC na kterych mi bezi SCO Unix 3.2.4.2 a snazim se je propojit
po seriove lince protokolem PPP.
Stroje jsou zatim uplne izolovane a nemaji jine rozhrani nez ppp0.
   Nastavil jsem vse podle manualu (/etc/hosts; /etc/ppphosts; /usr/lib/uucp/*;
vyrobil jsem uzivatele nppp; login shell ma /usr/lib/ppp/pppd)
ale pokud dam ping na druhy stroj, vubec nic se nedeje a vsechny pakety zahodi.
Ani se nepokusi komunikovat s modemem. Pokud zadam
   cu stroj
modem okamzite vytoci a spoji se s protejsi starnou.
Do /etc/ppphosts jsem psal jak IP adresu, tak plne domenove jmeno, tak
jmeno bez domeny.
   Routovaci tabulku jsem mel postupne upravenou tak, aby
     - se pres ppp0 routoval pouze vzdaleny stroj
     - se pres ppp0 routovala cela sit (typu C)
     - na ppp0 smeroval default route.
Ani jedno nefungovalo. (Ani nektere kombinace.)
Ping na lokalni rozhrani ppp0 funguje.

           Za kazdou zkusenost dekuje  Pavel Just

    /-------\
    |/-----\|     ing. Pavel Just