Definice ISO Latin 2 pro lynx

Zdenek Salvet salvet at anxur.dcs.muni.cz
Thu Nov 2 15:32:14 CET 1995

"Vladimir Solnicky =?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr_Solnick=FD?= <vs at utia.cas.cz>" writes:
>  Nemate nekdo, prosim, definici znakove sady ISO Latin 2 (ISO 8859-2) pro
>lynx 2.4.2? Zjistil jsem, ze se tam da dodefinovat, ale nechci ji delat,
>pokud uz nekde existuje. Dekuji za kazdou odpoved. V. S.

Jak se da dodefinovat ? Pokud vim, mnozina entit HTML odpovida
ISO 8859-1 a zbyvajici znaky neni k cemu priradit. Ten aparat
v lynxu je podle mne urcen k redukci na sedmitove kody nebo jine,
ktere nejdou mimo znakovou sadu IL1.

--
Zdenek Salvet                                              salvet at ics.muni.cz