Please help me !

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Thu Nov 2 16:08:04 CET 1995

On Thu, 2 Nov 1995, Peter Jasek (Work) wrote:

> nejaku konferu k Windows 95.

Konference o W'95 je na adrese <win95 at cyb.valm.sk>.

S pozdravem V. S.

P. S.  Na tohle chovani si uz tady nekdo stezoval u WinPmail verze 2.10.
Ze by to byla chyba systemu (nebo konfigurace) a ne programu?

> Nainstaloval som W'95, fonty, ... a MS Office (MS Word 6.0, Excel)
> Ked chcem zmenit v MS Word font, tak mi ponukne vsetky nainstalovane
> fonty, ale ked si nejaky vyberiem, tvari sa, ze s nim pracuje, ale v
> skutocnosti pouziva stale ten isty font, ktory bol na zaciatku.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home.html