Rychle spojenie

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Fri Nov 3 11:58:06 CET 1995

>Fast Ethernet na 100Mbps, ATM ci FDDI optika s prenosovymi rychlostmi
>radove desitky megabajtu za sekundu - pokud zrovna nelezi. Jinak kazdy
>dodavatel UNIX masin by mel byt schopen dodat i ATM ci FDDI karty, jak
>je to s Fast Ethernetem nevim. Na druhou stranu jsem slysel o Fast
>Ethernet kartach pro PC, ale ne pro UNIX.

Krome Fast Ethernet na 100Mbps existuje take 100VG AnyLan firmy HP.
Tato sit neni kompatibilni s Fast Ethernetem, ale pri vyssim zatizeni
je dokonce rychlejsi nez Fast Ethernet. Vyhodou je, ze komponenty
jsou asi nejlevnejsi pro 100Mbps sit.

                P.F.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic