Editor HTML

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Fri Nov 3 16:17:35 CET 1995

>  Rad bych si vytvoril svou WWW stranku. Mohl by mi nekdo poradit,
> nejaky vhodny HTML editor, nejlepe pro MS-WINDOWS. Jake mate s HTML
> editory z(s)kusenosti.

Celkem me prekvapuje, ze tento dotaz se objevuje pravidelne co 14 dni
ve vsech konferencich, i kdyz pokud uz mate jednou WWW browser
a pracujete s nim v Internetu prvnich par minut, zacnou se vam ruzne
editory primo vnucovat. CTETE POZORNE, CO VAM INTENET NABIZI
a za par hodin se budete topit v mnozstvi editoru.

Pro dalsi pripadne otazky tohoto typu odkazuji prihlasit se sem:
	 Konference o World Wide Web <www-l at lanprojekt.cz>
Tady je par odpovedi na mnozstvi stejnych otazek z drivejsich dob: