Editor HTML

Frantisek Fisl ffisl at dns1.travel-net.com
Sun Nov 5 18:47:02 CET 1995

> V podstate souhlasim s panem Zajickem a mam doplnujici dotaz, ktery
> by mohl pomoci nam, kteri si netroufaji (nebo se jim nechce) ucit se
> dalsi programovaci jazyk v obtiznosti raditelny k "C/C++". Ma jiz
> nekdo zkusenosti s osekanou verzi Javy tzv. JavaLite ?

Java je sice jazyk podobny C++, ale znacne jednodussi. Oproti C++ se
v nem nevyskytuji (prominte, nazvy znam jenom v anglictine) Typedefs,
Defines, Preprocessor, Structures a Unions, Functions,
Multiple Inheritance a Interfaces, Goto Statements, Operator
Overloading, Automatic Coercions a Pointers.

O JavaLite jsem nic nenasel ani pomoci Yahoo. Mam pocit, ze JavaLite
je nejaka ne komercni verze editoru Javy, protoze me nenapada co
dalsiho by se z C++ dalo osekat :)

S pozdravem,
      v     v
Frantisek Fisl, B.A.Sc.