Editor HTML

Tomas Kouba TOMAS at neo.cz
Mon Nov 6 02:01:08 CET 1995

> Java je sice jazyk podobny C++, ale znacne jednodussi. Oproti C++ se
> v nem nevyskytuji (prominte, nazvy znam jenom v anglictine) Typedefs,
> Defines, Preprocessor, Structures a Unions, Functions,
> Multiple Inheritance a Interfaces, Goto Statements, Operator
> Overloading, Automatic Coercions a Pointers.
                                     ^^^^^^^^
                                     Jak se pracuje s retezci?

> O JavaLite jsem nic nenasel ani pomoci Yahoo. Mam pocit, ze JavaLite
> je nejaka ne komercni verze editoru Javy, protoze me nenapada co
> dalsiho by se z C++ dalo osekat :)

Navigator 2.0 bude dodavan take spolu s jazykem pro psani skriptu,
ktery L.F., hlavni manazer spolecnosti Netscape zodpovedny za
Navigator, nazyva "Java Lite".
...Java je podobne jako C++, pomerne obtizna na zvladnuti, proto jsme
chteli vytvorit takovy jednodussi jazyk pro psani skriptu, ktery by
podobne jako VB umonoval psani aplikaci i neprilis skolenym
uzivatelum ...

Prevzato z CW 45/95 str. 42 [kraceno]

Opsal jsem to, ze si nevymyslim... :-))
                                                Tomas Kouba