HotJava (Re: Editor HTML)

Petr Rehor REHO at decros.cz
Mon Nov 6 09:33:37 CET 1995

> O Jave dnes slysim poprve a z toho, co zde bylo receno,
> si muzu domyslet, ze se jedna o jakysi novy programovaci jazyk,
> nejakym pro me zahadnym spusobem souvisejici s HTML.
>
> Mohl by nekdo prosim napsat, k cemu takova vec vubec slouzi?
>
> Pripadne uvest nejake URL kde to roste a kde se o tom da neco dovedet?

Poridil jsem si betaverzi Netscape 2.0 a cely nazhaveny zacal zkoumat
http://java.sun.com. Na titulni strance maji obrazek hrnicku, ze
ktereho se kouri. Bohuzel muj NB ma jen 4 MB pameti :-( a uswapoval se
mi (musel jsem Chicago nainstalovat cele znovu), takze dalsi pokusy
musim na cas odlozit.

HotJava je programovaci jazyk podobny C++ (tedy je objektovy). Program
v HotJave je stahovan pomoci http spolu s html dokumentem. Lze v nem
pravdepodobne vsechno (na http://java.sun.com je dokumentace a asi
spousta dalsich zajimavych veci). Uz se tesim na HotJava viry :-)

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)