Netscape 2.0

Petr Rehor REHO at decros.cz
Tue Nov 7 18:48:53 CET 1995

> Neviem ci ste si to vsimli, ale novy Netscape 2.0 s podporou JAVY, bude moct
> pouzivat tieto veci az od * decembra. Takze teraz sa to este neprejavuje.

No, pisou tam, ze beta verze 2.0 s podporou Javy prestane fungovat.
Takze se da predpokladat ze skutecne Netscape 2.0 bude uvolnen v
prosinci a zacne oficialne podporovat javu. Nicmene zminena betaverze
funguje a na java.sun.com se mi muj notebook snazil zobrazit hrnicek
s kourici kavou nez umrel na uswapovani - 4 MB s Win95 :-(

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)