WFW (NETBEUI) a NW server

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Nov 8 13:40:48 CET 1995

>Zjistil jsem tuto vec - sit skladajici se z nekolika segmentu, ktere
>NW 3.12 server uspesne routuje (protokol _803.2, _II, nekde i
>_803.3). A zkusil jsem nainstalovat Windows f. Wkg., pricemz
>se mi po netbeui nedomluvi na jinych vetvich - i.e. server to neumi
>nebo nechce zaroutovat. Takze stanice se vidi a prihlasuji k sobe
>jen, jsou-li na jednom drate. Stanice s WFW maji pripojeny jak
>Netbeui, tak i IPX/SPX (aby zil klient NW).

Netbeui nejde routovat. V danem pripade nahradte IPX/SPX u WFW
za IPX/SPX with netbios.
WFW sitovani pribiha netbiosem. Ten je v netbeui (netbios enhanced
user interface) a muze byt nad IPX/SPX, TCP/IP i jinymi protokoly,
pokud to umoznuji a je to udelano.
Napr. netbios over TCP/IP pro Windows je pouze Microsoft TCP/IP-32.

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko