Bajt a volne diskuse (was Re: WWW server casopisu BAJT)

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Thu Nov 9 09:02:22 CET 1995

> No, mne osobne to zase zajima, ale uznavam, ze nema smysl s tim otravovat
> celou konferenci.. Co takhle zalozit konferenci (nebo aspon e-mailovy
> seznam) bajt? (Na BBS Bajtu se kvuli tomu logovat nehodlam, je tam limit
> na 6 (!) uzivatlu pres TCP/IP..)
>
> Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz

   Co takhle pouzit newsovou skupinu cz.talk?

   Pokud je zde spousta lidi, kteri nemaji moznost cist a prispivat do newsu
(jste-li z cz nebo sk, muzete pro prispivani do skupin cz.* a sk.* pouzit
server csnews.vslib.cz; instalovat Trumpet news pod DOS nebo zkonfigurovat
Netscape aby se pripojil k tomuto serveru by nemelo byt tak obtizne), bylo
by mozne vytvorit mailing list a propojit jej touto newsovou konferenci.
Pripadne navrhy v tomto smeru posilejte primo na Petr.Kolar at vslib.cz nebo
jeste lepe do newsuser at list.vslib.cz.

                                                    S pozdravem
I      Department of Computer Science, Technical University of Liberec     I
I E-mail: Petr.Kolar at vslib.cz  Phone: +42-48-5227-374  Fax: +42-48-5100865 I
I           Postal: Voronezska 13, 461 17 Liberec, Czech Republic          I