Uninstall programs

Frantisek Fisl ffisl at dns1.travel-net.com
Fri Nov 10 01:43:42 CET 1995

> Nojo, ale to potom nemate Windows... Ja to delavam trochu jinak:
> deltree /y c:\windows a potom zalozit prvni instalacni disketu
> Windows a napsat: a: install Dale podle vyzev na obrazovce.

Ja to delam tak, ze pred tim nez zainstaluju nejakej program pod
Windows, tak spustim jeden programek, ktery si zaznamena stav systemu
(win.ini, system.ini, soubory pod \windows atd.). Po zainstalovani
spustim druhy programek, ktery srovna novy stav se starym a napise
vsechny zmeny do jednoho souboru. Tak alespon vim co a kde bylo
pridano a zmeneno. Potom kdyz chci nejakou aplikaci vymazat, tak to
sice da trosku prace, ale manualne privedu system do puvodniho stavu.

Jestlize nekdo ty programy chcete, tak vam je poslu. Jsou to dva hrozne
maly "*.BAT" programy.

S pozdravem,
      v     v
Frantisek Fisl, B.A.Sc.