Nescape na serveru

BLECHA Petr BLECHA at egu-prg.cz
Fri Nov 10 08:02:51 CET 1995

> jsem v INETU zacatecnik. Muze mi nekdo poradit, zda je mozne a kdyz
> tak jak spoustet Netscape na serveru lokalni site pro jeji uzivatele.
> LAN je ARCNET, uzivatelu cca 25.
> Dik za rady.>

Vase otazka je zavadejici.
Netscape je klient, ktery musi mit spusteny kazdy uzivatel,
ktery se chce pripojit na Internet www, gopher etc.
To znamena, ze na stanici, kde spoustite Netscape, musi byt podpora
TCP/IP /napr. z WfW, FTP, Workplace,.../ a online spojeni do
internetu /nebo dial-up/

                            S pozdravem
                                 Karel Nemecek
upresnuji:
podpora TCP/IP spustena na kazde stanici, spojeni pres modem.
da se NETSCAPE spoustet ze serveru a jak?
                                        zdravi
                                           Petr BLECHA (blepet)

Ing. Petr BLECHA
EGU Praha a.s.