Uninstall programs

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Fri Nov 10 14:52:31 CET 1995

On Fri, 10 Nov 1995, Frantisek Fisl wrote:

> Ja to delam tak, ze pred tim nez zainstaluju nejakej program pod
> Windows, tak spustim jeden programek, ktery si zaznamena stav systemu
> (win.ini, system.ini, soubory pod \windows atd.). Po zainstalovani
> spustim druhy programek, ktery srovna novy stav se starym a napise
> vsechny zmeny do jednoho souboru. Tak alespon vim co a kde bylo
> pridano a zmeneno. Potom kdyz chci nejakou aplikaci vymazat, tak to
> sice da trosku prace, ale manualne privedu system do puvodniho stavu.
>
> Jestlize nekdo ty programy chcete, tak vam je poslu. Jsou to dva hrozne
> maly "*.BAT" programy.

Jaaaa chciiii taaaakyyyy. Prosim.

Vazne, ma to jeden hacek. Programy typu Word, Excel a bohuzel i nektere
slusnejsi :-), pouzivaji .DLL knihovny (napr. CTL3DV2.DLL), jez se hodi i
jinym. Pak uz da dost prace zjistit, kdo tam co nacpal a co lze bez nebezpeci
smazat.

	Zdravim,
		Suchos

        \\====//    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271