Hotjava

rogansky at esix.matica.sk rogansky at esix.matica.sk
Mon Nov 13 07:28:43 CET 1995

> Pokial pracujete s OS Solaris2.3 a vyssim alebo Win'95 resp. NT,
> staci si nan nainstalovat hotjavu 1.Alpha3 alebo netscape2.0beta.
> Rozdiel je vsak ten, ze alfa applety (podporovane browserom Hotjava)
> su nekompatibilne s appletmi pre N2.0beta. Existuje uz aj tzv. JDK-PreBeta,
> co je akesi vyvojove prostredie (Java Development Kit), pre pisanie appletov
> (to su run-time programy zobrazovane in-line v browseri) vo verzii N2.0beta,
> resp. na "prekompilovanie" appletov z 1.Alpha3 do N2.0beta. Je vsak
> (tvrdia, ze zatial) dostupny len pod Solaris. V najblizsej buducnosti sa
> [...]

 Dakujem za vycerpavajucu odpoved, ale ja mam len WIN 3.1 .
Takze asi nic...
A WIN95 zatial nechcem, ked denne citam na roznych konf. iba same kritiky
a posmesky. Zeby taky gigant (Microsoft) vyrobil taky smejd ?

 S pozdravom

|    |\    /| /   \    Robert ROGANSKY      Tel.0842/31371, kl.275 |
|    |  \/  |     \    Novomeskeho 32      rogansky at esix.matica.sk |
|    |      | \ _ /    03652 MARTIN                           _____|