modem

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Tue Nov 14 09:30:50 CET 1995

Hi.

Mam problem s modemom na SGI: pri vytacani cisla vecsinou po 4
zazvoneni (u modemu ktory caka az na 6 zvonenie) alebo pocas 'dohovarania sa'
modemou skonci hlaskou 'timed out'.
Ked na tie iste cisla idem cez kermit tak sa tam dostanem
(v kermite viem nastavit lubovolny time out).

Potreboval by som pomoct nakonfigurovat modem (cu) tak aby ten time out bol
podstatne vecsi.

1. Zvecsim dobu cakania samotneho modemu pri jeho inicializacii s7=120
2. Potreboval by som zvecsit time out aj pre cu ale to som nikde nenasiel
	( kde sa to robi a ako) ani v man ani online-books.

Alebo by ste mi mohli poradit ine modemove softy ktore zvladaju slip a ppp.

Modem je US-Robotic
A priblizne konfiguracie uucp suborou su:
Dialers:
usr =W-, "" \dATZs7=120s0=0\r\c OK\r-\rATs0=0\r\c-OK\r ATdp\T\r\c CONNECT
Systems:
decef Any ACU 19200 0,,791215 "" @\r\c username> ja Vista> c
Devices:
ACU ttyf2 null 19200 212 x usr
inittab:
t2:23:off:/sbin/getty -N -t120 ttyf2 dx_19200

Budem vam vdacny za kazdu radu ohladne toho kde sa da ten time out nastavit.
Mohla by to byt zalezitost getty (uugetty) ale ako povedat uz beziacemu
getty ze ma mat dlhsi time-out?

                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |