Win95

Martin Kobr mako at atlas.anet.cz
Wed Nov 15 10:41:51 CET 1995

>Az na to, ze WIN 3.1 & sit celkem pracovalo (nejak jsme to umeli).
>Ovsem Win95 jsou zatim nepoddajne. A k tomu jeste chteji protokol
>RPL, ovsem RPL od Novelu je neco jineho jako RPL od vyrobcu karet...
Pravda, pravda, asi mam to neslychane stesti, ze jsme se u nas getridovali
of (jak my cesti pgmatori velmi pekne rikame) Novella a presli na NTAS.
(uz si predstavuju smrst novellavkych replyu...:) ).
Nicmene, integrace dialup networkingu (opet, jak my... atd.) ve Win95 se mi
(az na obvykle detske nectnosti) zda jako prvni schudna pro tzv.
osmdesatiprocentniho uzivatele.
Cest cemu chcete,
Martin Kobr (mako at atlas.anet.cz).