sendmail

TheBenO Peter Straka straka%ipc01 at ipc01.kesp.elf.stuba.sk
Thu Nov 16 12:15:53 CET 1995

Hi!
Tento tyzden som sa rozhodol vyriesit vsetky svoje problemy a preto dalsi mail.

Mam problem zo sendmailom (ani nie tak ja ako moj major relay mailer).
Problem spociva v tom ze moja lokalna siet ma YP ktore prisposobuje 1 mailovy
riadok obsahujuci "From" bez dvojbodky tak ze za meno vklada znak % a meno
YP client-stroja, vizera to asi takto:

>From straka%ipc01 at ipc01.kesp.elf.stuba.sk

Ja som v sendmail.cf nastavil aby druhe (UNIX-ovske s dvojbodkou) "From:"
bolo so spravnou e-mail adresou:

From: straka at kesp.elf.stuba.sk

Myslim ze potialto je to vsetko spravne (aj tie zmeny prostrednictvom YP).

Moj problem je tento - ked pozlem mail mimo lokalnej siete ide to cez
'major relay mailer' ktory tie adresy s % nezvlada a namiesto toho dava v 1 riadku
s From nejaku inu adresu.
Bohuzial niektore mailery si pre reply beru preve tu 1 adresu a potom maily
ktore mi maly prist idu kade lahsie.

Preto by som potreboval vediet ako sa da nastavit sendmail (alebo YP) tak aby v adrese
odosielatela nebola ta cast s % ale iba klasicka adresa.
Viem ze YP je v tom co robi nevyspytatelny ale predsa na nieco je dobry...

Dufam ze sa najde niekto co mi pomoze.
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |