No subject

Pavel Just Pavel.Just at sasbr.br.sasprg.cz
Fri Nov 17 07:24:08 CET 1995

> [...]
> pripojeny pevnou linkou do Dejvic - ... a dale do sveta. Druhy smer, tj.
> z Ustavu do knihovny, patrne ani nebude vyuzivan, kdyz, tak minimalne.
> Ustavni sit bude zalozena na WinNT serveru a WfW klientech.
>
> Obracim se proto s prosbou na ty, kdoz mate s podobnou akci nejakou
> zkusenost. Jake vybaveni byste navrhovali pro router
>
> SW: WinNT x Linux x neco jineho (neradi)?
> HW: vicemene asi vyplyva z naroku SW
>     propojeni by bylo realizovano dvema modemy Courier V.34 - ty uz mame.
>
> Vyhledove by bylo zajimave i vyuziti pro vzdaleny pristup pracovniku

Pro tyto ucely pouzivame routery fy Telebit (odpuste mi reklamu).
Napriklad Netblazer ST. Je vybaven veskerym potrebnym SW.
Samozrejme umi vytocit cislo a spojit se v pripade vzniku pozadavku
na vzdalenou sit. pokud mate zajem o presnejsi informace,
rad vam je poskytnu.

   Moje dojmy jsou asi takove:
      - sprava neprilis narocna
      - spolehlivost velmi dobra