Prosbicka

Tomas WEINFURT furt at eunet.cz
Fri Nov 17 12:07:25 CET 1995

> Ahoj odbornici,
>
> chtel bych se taky na neco zeptat. Kdo z Vas mi muze napsat, jakym
> zpusobem se propojuji dve LAN na pevne lince (HW,SW)? Taky by me
> zajimala nejaka literatura, zprava apod. o uvedenem.  Zatim dik.

V prvni rade jsou potreba modemy. Bud basebandove nebo nejaky lepsi
dial-up modem. Ty totiz umeji vrcet rovnou do dratu a nesnazi se vytacet
nejake cislo. Z prvnich mohu vrele doporucit nokii bb512, z tech druchych
treba US Robotics Courier. Ty jsou zakonceny nejakum datovym rozhranim.
To se pripoji k routeru nebu se da odpovidajici karta do pc. (pro nizke
rychlosti a obyc modem [dial-up] staci i RS232). Pokud je to router tak
je po starostech - obvykle umi ip i ipx (nobo potrebujete neco jineho -:))
pokud je to pc tak zalezi na os a provozu. Po unixem je to vcelku bez
potizi. Ty by mohli nastat v pripade nestandartni karty a nepritomnosti
prislusnych ovladacu. Pokud je k dispozici alespon paket driver tak se
tam muze pustit treba pc route, ale je to spise nouzove levne reseni.
Pokud by provoz byl vetsi a nechtel bych si pridelavat starosti tak bych
volil jednoznacne router.

Tomas WEINFURT

======= ___                       === Tomas WEINFURT
===== /--- /   / /   / /___/ /  ===== Prokopova 21, Plzen, CZ