A tuhle taky znate...

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Mon Nov 20 22:06:24 CET 1995

> Date:          Fri, 17 Nov 1995 12:42:23 +0100
> From:          straka at kesp.elf.stuba.sk (TheBenO Peter Straka)
> To:            net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:       Re: A tuhle taky znate...

> Hi vtipalkovia...
>
> Teraz by sa patrilo aby kazdy z nas poslal p.Vanekovo nejakych cca 100KB vtipov
> (ale priamo na jeho adresu...)

Velmi pekny projev profesionalni deformace pocitat vtipy na kila...

Kdyz jsem videl, ze mam v mailu ctyri zpravy se subj. "Re: A tuhle
taky znate...", rikal jsem si: neco z toho budou urcite podrazdene
reakce na off-topic. Necekal jsem, ze UPLNE VSECHNO budou podrazdene
reakce.

Da se prece pochopit, ze p. Vanek ten vtip slysel a proste se
neudrzel.

Mimochodem, je to dost debilni vtip.

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)