Vtipy, Vanek atd.

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Tue Nov 21 10:36:46 CET 1995

> To jsem rad, ze to dobre dopadlo. Napriste si, prosim, uvedomte, ze e-mailova
> adresa vetsinou neni domu, ale do prace, takze potrestan neni user,
> ale spis jeho zamestnavatel. Ledaze by mu to predepsal k nahrade.
>
> Stejne me fascinuje, ze muze existovat takova samomoderujici se
> konference, jako je tato.

    Chtel bych jeste (doufam ze na toto tema uz naposled) neco
podotknout:
ono 'podekovat' v mem puvodnim prispevku melo byt v uvozovkach a
melo to vyznit ironicky a nikoliv pochvalne.
     Cela tahle pomsta mi skutecne pridelala dost prace (mozna nejen
mne :-( ) a navic me trochu dost stvalo ze onen mstitel zustal v
cudne anonymite, skryvaje se za adresu ftp at didus.cvut.cz (nejspis z
duvodu uvedenych vyse)  .
    Takze priste bych navrhoval pripadnemu provinilci pouze vynadat a
pomsty tohoto druhu probirat nejvyse v teoreticke rovine.

                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |