Ako na modem v NW ?

Batek Lubos GARP at suhe.siph.sk
Tue Nov 21 12:42:24 CET 1995

> Date sent:      Mon, 20 Nov 1995 08:36:21 +0100
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Ing. Ngho Tien" <tien at AURIGA.TA3.SK>
> Subject:        Ako na modem v NW ?
> To:             net at cs.felk.cvut.cz

> Ahoj,
> poradi mi niekto ako zdielat modem v NETWARE 3.11 ?

Dobry den, jedna z moznosti je pouzit software na monitorovanie siete
(aby umoznovali privlastnit vzdialenu klavesnicu a monitor). V nasom
pripade sme mali doscasne pouzitu 286 bez disku, na ktorej bezal
Telix, ako monitorovaci soft bol Lan Agent od PCTS Bratislava. Adresar
pre Telix bol na sietovom disku. Obsluha Telixu je jednoducha, s Lan
Agentom nie su tiez ziadne problemy. Tento system by mal fungovat aj
s inym softom. Dalsie riesenia su pomocou NLM modulov na serveri a
pod.

                S pozdravom
                Lubos Batek
                garp at suhe.siph.sk