jak nato

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Wed Nov 22 10:48:47 CET 1995

> mam asi tento problemek - hledam co nejlepsi programek pro pripojeni na
> internet. moje pc je lokalni, pracuji pod windows, napojuju se pres modem a
> komutovanou linku. asi nejznamejsi je Trumpet, neda se vsak o nem rici, ze
> by byl nejlepsi a k tomu je to jeste shareware od verze 2.0b. idealni
> programek by byl freeware, ne moc velky a samozrejme "homologovan" pro
> cesnet. jestli vas neco napadlo, napiste - urcite tento problem zaujme
> spoustu lidi a rozhejbe tuto konferenci.

Trumpet WS je sice 30-ti denni SHW, ale registracni poplatek 25$ za verzi
2.1 zas neni tak mnoho. I kdyz se to nema, jde i to obejit.

Pro dalsi praci pod Win lze doporucit:
FTP    - WS-FTP
TELNET - EWAN
GOPHER - HGOPHER
WWW    - NETSCAPE, ja pouzivam v. 1.22 k plne spokojenosti
POSTA  - EUDORA

Vsechny programy mam ozkousene a jsem s nimi spokojen.
Pokud se to nekomu nechce shanet po vsech certech, ma to na anonym. ftp
alfa.uiv.cz:/pub/upload/internet

Pokud jde o "homologaci" pro CESNET, tak tyto programy "schvaluji" :-).
Tj. dle slov ing. Simy z CESNETu povazuji je za slusne.

	Zdravim,
		Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271