jak nato

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Wed Nov 22 15:08:36 CET 1995

> [...]
> Latin 1). Takze tato nepatrne starsi verze Eudory sice ,,umi`` cesky, ale
> tak, ze to neprecte nikdo nez Eudora nebo podobne ciste zapadne (Latin 1)
> orientovany program (Chameleon, Mail OnNet, ... Ty jsou navic komercni,
> takze nechapu, kde jejich autori berou drzost je tady prodavat s tvrzenim,
> ze podporuji cestinu), ktery vubec nepredpoklada, ze by mohly byt jine
> fonty nez Latin 1. A navic pri zaslani do Internetu porusi pravidla. To
> byl duvod proc jsem obhajoval WinPmail (i kdyz si myslim, ze je i v jinych

Skutecne, Eudora pise do hlavicky Latin1. Zatim mi to vsak nezpusobilo
zadny problem. Kdyz jsem si z Windows pustil terminal VT100 (zrudne, ze) a
kouknul se v unix-PINE na cesky psany text z Eudory, bylo to cesky. Z DOSu
to bylo pochopitelne necesky.

Pokud jde o rozdil 0.0.1, sam bych tak rad vedel v cem je. Mel jsem obe
verze a rozdil nenasel. Existuje uz i 1.5.?, ale o te nevim, jak dalece je
free.

Pokud jde o tu valku :-)
Nevim - hned a zpatra -, jak rict WinPMail-u, aby bezel na Winsocku.
Eudora se spusti a je to.

Krom toho ma se vsi paradou nejakych 800kB, coz take neni nezajimavy
rozmer ani v dobe GB disku a bezi i na dosti klumprovnich 386-kach.

Resume je asi takove, ze clovek si na neco zvykne, je s tim spokojen a
kazdemu to nuti:-)
Viz ja s EWANem:-))))

Kdyz uz jsme u tech post. Nevite nekdo o nejake pekne Winsock poste,
ktera by umoznovala mit foldery(mailboxy) na mail serveru?
Vim ze to umi DOSovska PINE, ale ja bych rad neco do Woken a kdyz jsem
videl PINE pro Win, rychle jsem ji zahodil.

	Zdravim,
		Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271