Eudora x WinPmail [Re: jak nato]

Petr Rehor REHO at decros.cz
Thu Nov 23 00:24:27 CET 1995

>   Jiste. Zatim jsem sice nenarazil na to, ze by mi to chybelo, ale urcite
> muze byt situce (nebo clovek), ve ktere se to hodi. Temi lepsimi
> moznostmi jsem myslel ruzne varianty kodovani pro pripojene soubory atd.

Ale to prece funguje. Ja pouzivam PMail 3.2(r2) a tam se to jmenuje
Filing Tray. V seznamu folderu je to pristupne pres menu (F10)
prikazem new Filing tray. V seznamu folderu se objevi jako radka
oznacena v pravo <TRAY> do ktere lze vstoupit a udelat v ni foldery
nebo dalsi filing tray. Ve verzi pro Windows 1.2? jsem to videl taky,
takze 2.2? to bude mit jiste taky.

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)