Lantastic a ti druzi

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Fri Nov 24 11:00:54 CET 1995

> Lantastic 6ka ma v sobe i klienty pro Novella a LANManager (WfW). Nicmene
> bych cekal ze prikaz NET USE v Lantastikovskem klientu bude fungovat
> stejne dobre pro Lantastikovsky server jako LANManager server a treba NTcka.
>
> Ty NTcka by mely mit zapnuty protokol NetBeui - pouziva Lantastic jako
> default.

No jo, ja zapomnel uvest podstatny udaj, ten Lantastic je v. 5.0... :-(
Omlouvam se.

Diky vsem zucastnenym,
uz jsem se s problemem vyrovnal cestou

COSI_PRO_NT (konkretne MS CLient na NDIS) -> kuk na disk ->
odstranit COSI_PRO_NT (net stop)
-> COSI_PRO_LANTASTIC (packet drivery) -> kuk na disk ->
odstranit COSI_PRO_LANTASTIC (odstranit packet drivery ... to funguje) ->...

Neni to sice prilis elegantni, ale postacujici a bezpecne pro oba servery.

	Zdravim,
		Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271