Pripona *.prs

Vladimir Janis janis at bb.sanet.sk
Mon Nov 27 15:28:31 CET 1995

In article <199509180604.IAA26415 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
: Dobry den.
: Marne sa snazim ziskat nejake informacie o suboroch s priponou *.PRS
: Stiahol som nejake subory s uvedenou priponou. Mali by to byt nejake
: textove subory. Ked sa vsak pozriem na subor, pripada mi, ze su
: pravdpodobne pakovane.
: Vie mi niekto poradit, ktorym programom by som ich vedel prezerat ?

Pripona *.prs patri napriklad k suborom, ktore vytvara Harvard Graphics for
Windows, teda ide o prezentacie. Na ich spustenie netreba cely HG, staci mat
subor hgwplay.exe (dodava sa spolu s Harvard Graphics).

S pozdravom
			Vlado Janis, janis at bb.sanet.sk