E-MAIL

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Tue Nov 28 07:43:06 CET 1995

Dobry den,

> E-mail na adresu eumneve at technion, ktera pry je spravne a do dneska
> zadna odpoved. Ma to byt do Israele a tak mi tam na konci chybi treba
> .il. Nedostal jsem ze site ani zpravu, ze adresa neexistuje (mohl bych

Chybi toho asi vice. Podle netfindu je plne jmeno one domeny technion.ac.il,
ovsem vasi adresu v ni netfind nenajde. Chce to badat; efektivnejsi
mozna bude overit jeji spravnost u toho, kdo Vam ji poskytl
(lze-li :-) ).

> ji vubec dostat?). pred tydnem jsem tedy poslal E-mail na adresu
> tato at adresa.je.nesmysl a opet nic. Nejsem znalec a tak se ptam: Pozaduji
> nemozne??

Svedci to zrejme o nejakych lokalnich problemech u Vas, pripadne
o zamernem nastaveni. Treba se nedorucitelna posta vraci nikoli
odesilateli, ale na specialni ucet (ktery neni normalne pouzivan).
Z systemovych zaznamu lze obvykle snadno zjistit osud kazdeho
dopisu (aspon v Unixu).

| Josef Kaderka                                 kade at vabo.cz    |
| katedra automatizovanych systemu          tel. 05/41182704    |
| veleni a informatiky                      fax. 05/41182987    |
| Vojenska akademie Brno                                        |
| Kounicova 65,  612 00 Brno                                    |