Cesky WWW prostor

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Nov 28 12:20:44 CET 1995

> Existuje zde take Harvest (http://harvest.vslib.cz/), ktery by mohl splnit
> Vase tuzby.

Nechci rypat, ale Harvestem jsem jeste nikdy nic nenasel.

Kdyz se mi nedarilo hledani, zkousel jsem hledat tutovky jako treba
"mail", "packet" nebo "network" v kolekci RFC, "WAIS" v NIDR
databazi nebo "winsock" v CICA - pokazde bylo vysledkem 0 returned
objects.

Navic Harvest obsluhuje nekolik specializovanych databazi - RFC,
OBI, PC Software Collection, Linux Software map, ... ne cely WWW
prostor (pominu-li kolekci 21500 home pages, z nichz zrejme na zadne
neni slovo "unix", "tom" nebo "home")

Na rozdil od Nosey Parkera, na ktereho nedam dopustit a kdyz najdu na
nejakem FTP archivu venku neco zajimaveho, hned hledam Parkerem, zda
to neni nekde bliz, mi Harvest k srdci neprirostl. Musim mu pricist k
dobru ze me navedl na muj oblibeny Lycos(TM) - aspon neco.

---
   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit Ltd. ______ Prague, Czech Rep. ___ tel. +42-2-545652 ___