E-MAIL

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Tue Nov 28 13:24:15 CET 1995

On 28 Nov 1995 honzarek at bajt.cz wrote:

> Dobry den vsem.
>   Obracim se na vsechny s timto mym problemem. Pred casem jsem poslal
> E-mail na adresu eumneve at technion, ktera pry je spravne a do dneska
> zadna odpoved. Ma to byt do Israele a tak mi tam na konci chybi treba
> .il. Nedostal jsem ze site ani zpravu, ze adresa neexistuje (mohl bych
> ji vubec dostat?). pred tydnem jsem tedy poslal E-mail na adresu
> tato at adresa.je.nesmysl a opet nic. Nejsem znalec a tak se ptam: Pozaduji
> nemozne??

Spatne nakonfigurovany mail, to je asi dano tou bbs, na ktere mailujes..
Proste se ti nevraci delivery failiure notifications.

Jinak k te adrese, pokud se nekdy setkas s adresamy neco at neco, je to na
99% neco at neco.bitnet (u toho Technionu to tak je). Pokud by nezabralo
neco at neco.bitnet, zkus neco%neco at earn.cvut.cz..

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz