jak nato

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Nov 28 19:20:06 CET 1995

> No nevim - ja to pouzivam a pokud se nepletu, tak sice mohu
> nastavit, aby se mi schranka na POP3 bud vyprazdnovala nebo ne, ale
> schranky meho postaka jsou na "mem" disku.

Nepletete se, toto je vlastnost POP3. To co pozadujete umi protokol
IMAP, ktery je podporovan napr. klientem Pine (neznam, ale od Win
verze tady nedavno nekdo odrazoval).

Podivejte se na

http://www.washington.edu/imap

nebo

ftp://ftp.cac.washington.edu/mail/imap.software
---
   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit Ltd. ______ Prague, Czech Rep.