Odpovedi do listu (bylo: VS a komercni organizace)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Nov 29 11:19:22 CET 1995

On Wed, 29 Nov 1995, Jan Schmidt wrote:

> Dobry den,

> Existuji site, kde je takove chovani tvrde vyzadovano (napr. FIDO).
> Nerespektovani (provoz je 100% kontrolovan) vede posleze k odpojeni
> podsite. Internetovsky zvyk odpovidat do konference byl, tusim, jednou
> z pricin zaniku brany mezi konferencemi FIDO a Internetu.

Zil jsem dosud v (asi falesne) predstave, ze mailing-listy ctou lide proto,
aby se tam take neco dovedeli. A ze je slusnym zvykem se do konference
prihlasit, chvili naslouchat, prip. precist FAQ, pokud existuji, a pak
se teprve na neco ptat, a to prevazne na veci, ktere souviseji s nazvem
a obsahem konference a tudiz odpovedi mohou byt zajimave i pro ostatni.

> Asi si musime uvedomit, ze Inet neni vsechno. Volnejsi pravidla Inetu
> pak davaji jeho uzivatelum povest neukaznenych povidalku a vedou
> k nedorozumenim v jinych sitich.

A naopak. Mel jsem dojem, ze to jsou mj. i nekteri uzivatele FIDO, kteri
se prihlasi (nebo take neprihlasi) a od sameho pocatku si pocinaji
velmi familierne. Asi si musime uvedomit, ze FIDO neni vsechno. :-)

Zdravi
         Bohumil Chalupa, KFK MFF UK
         bochal at met.mff.cuni.cz