Starman

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Tue Oct 3 12:53:24 CET 1995

>Nasledujici dopis prisel uz podruhe do grafika at cs a sgi at cs, patrne
>se i v netu objevi v nejakem delta t ...

[...]

>Nevadilo by mi, kdyby mi nekde poslal URL s tim, ze se na nej mam
>podivat. Ale posilat mi to kazde dva mesice nebo jak casto ... a navic
>pres konferenci, ktera se toho netyka ... Zkousel jsem je uz dokonce
>pozadat, jestli by mne nemohli temi dopisy prestat obstastnovat, misto
>toho mi prisla objednavka na knihy nebo co.

Mam na vec podobny nazor. Prvni kolo se odehralo nekdy behem
prazdnin, kdy pan Starman poslal oznameni do vsech konferenci
vedenych na cs.felk.cvut.cz. Ani se nad tim zrejme nezamyslel,
protoze cesky psany text poslal i do  konferenci vedenych vyhradne
v anglictine...
V dalsim kole asi po tydnu pak rozesilal oznameni i na osobni adresy.
Ted zrejme vypuklo treti kolo.

Panu Starmanovi jsem koncem prazdnin posilal dopis, kde jsem se
jako spravce konferenci snazil rici cosi o poruseni sitove etikety.
Odpoved mne vubec neuspokojila. Napr. v jejim zaveru mi bylo
podekovano za zajem o nabizene zbozi.

Jak se tomu branit ? Protoze pan Starman neni prihlasen do nasich
konferenci, mohl bych povolit prijem prispevku jen od tech lidi,
jejichz adresa je uvedena v seznamu ucastniku. Neni to vsak idealni
reseni. Jednak bychom pusobili problemy i sami sobe, jednak neni
velky problem se do konference prihlasit a zase nas nejakou reklamou
obstastnit.
Nakonec jsem se rozhodl pro metodu hrube zaplaty. Pokud jsem
se nekde omylem neprepsal, pak od teto chvile do konferenci
vedenych na cs.felk.cvut.cz nebude prijat zadny prispevek
z adresy staram at srv.net.

                                     Martin Bily