Starman

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Oct 4 09:50:02 CET 1995

> From owner-net at cs.felk.cvut.cz Wed Oct  4 08:33:23 1995
> Subject: RE: Starman
> >
> Tak to je mi divne, jen dva ohlasy( :-O)
> Uz takhle dostavame dost reklam ze zapadu. A pri nedostatku firemni
> etiky v Cesku a trzni agresivite nasich firem (od slova trhni_co_se_da)
> se asi daji cekat pekne veci.
> Nebo ze bych slysel travu rust?

Myslim ze konferencia nie je nato aky si kazdy vylieval svoje chutky.
Ked v nasledujucej poste objavim Re: ktore vyjadruje moj nazor uz to tam
nepisem aj ja lebo je blbe ked sa konfera zahlcuje balastom ktory vznikol
z niecoho co sem vobec nepatri.

V poslednom case sa to stava dost casto za sa do konfery dostane nieco co tam nepatri a namiesto toho aby sa to mlcky preslo sa o tom rozvinie tyzdnov

Myslim ze ked chce niekto niekoho sprdnut prave vtedy by si to mal sakra
rozmysliet. ( co ked sa na druhy den dotycny ospravedlni, alebo to bol preklep,
alebo sa nechce ospravedlnovat, lebo aj take ospravedlnenie ja balast ktory sem
podla mna nepatry a skusenejsi sietar vie, ze aj majster tesar sa utne a
posle mail kam to ist nemalo - vie ze ten dotycny si po odoslani a uvedomeni si
svojej chyby sypal popol na hlavu ....)

Inak za kolko bobrikov sa bude z konfery vylucovat ??? :-)

                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |